Photobucket

sobota, 17 listopada 2012

Dostało się i mnie...



Pewna Żyrafa  nie tyle z długą szyją, co z wielkimi pokładami empatii wyróżniła mój blog w zabawie „Liebster Blog”.  Dziękuję!!!  

Po tym jak pozbierałam szczękę z podłogi, która opadła ze zdziwienia i wyszłam z totalnej euforii, zaczęłam popadać w lekką panikę.  Bo szczerze mówiąc pierwszym blogiem prowadzonym przez mamę, który poznałam, był mój własny. I niewiele więcej przez okres mojego blogowania ich odkryłam (w innych aspektach życia też stety/niestety jestem minimalistką).  Więc przez dwa dni zastanawiałam się kogo zaprosić do dalszej zabawy… Na pewno chcę zaprosić Żyrafę, ale nie mogę, bo zasady* jasno mówią, że nie.  A zasad, należy przestrzegać! Nie chcę na siłę wybierać blogów. 

Więc wyróżnię tylko Tekstualną Monikę z bloga 

( na marginesie: lubię też inny blog Moniki http://kolor24h.blogspot.com/ i ciągle czekam na nowości) 

A oto lista zdań, które w ramach wyróżnienia miałam dokończyć

1.Bloguję, bo ...
Jest to dla mnie sposób twórczego wyrażenia siebie.
2. Lubię, gdy ...
Jesteśmy we trójkę
3. Patrzę w przyszłość i ...
            Widzę szczęście
            4. Zachwyca mnie człowiek, który ...
            Realizuje siebie w pełni
            5.W czasie wakacji ...
            Pojadę  nad morze
            6. Złoszczę się, gdy ...
            Jestem zmęczona
            7. W książkach szukam ...
            wiedzy, innego spojrzenia na świat,  spokoju, oderwania od rzeczywistości,
            8. Fascynuje mnie ...
            A właściwie fascynują ludzie, którym nie bark siły, odwagi i determinacji być żyć „pod prąd”
            9. Moje dzieciństwo miało smak ...
            Nic mi nie przychodzi do głowy, może było bez smaku?
           10. Moje dziecko jest ...
            Moją inspiracją
           11. Gdy wygram w Lotto ...
            Kupię mieszkanie, domek w górach a resztę oddam





Moja lista zdań do dokończenia dla Moniki:

1. Lubię być w ciąży, bo...
2. Nie lubię być w ciąży, bo...
3. Myśląc o porodzie...
4. Chciałabym, aby moja córka koniecznie przeczytała...
5. Codziennie...
6. Nigdy...
7. Nie wyobrażam sobie życia bez...
8. Gdy byłam mała...
9. Zdziwiłam się ostatnio...
10. Najbardziej chciałabym teraz...




* "Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".  Nominowany/nominowana odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie  nominowany/nominowana tworzy swoich własnych 11 pytań i nominuje 11 osób do udziału w zabawie. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie oraz który został nominowany wcześniej. Uff, to tyle zasad:)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz